Starbucks žehlí své průšvihy. Budete zde moct pobýt i bez objednání
Kdo by nemiloval kavárny. Jsou to místa, kde si můžete posedět se svými přáteli, kde můžete trávit svůj volný čas či kde můžete pracovat, pokud pracujete formou home office. Někdy se však stane, že do kavárny zavítáte, aniž byste si něco objednali. Důvody mohou být různé – třeba ještě nemáte na nic chuť, ještě nevíte, co si objednáte nebo si zkrátka potřebujete na chvilku sednout. S touto situaci se v nedávné době setkala i franšízová kavárenská síť Starbucks, která však své hosty, navíc černé hosty, vyhnala s tím, že bez objednání zde nemohou sedět.
To samozřejmě pohoršilo stávající klienty natolik, že se kavárenské síti Starbucks aktuálně vyhýbají obloukem. Je to pochopitelné, Starbucks byl nyní obviněn za rasismus a diskriminaci.
Samozřejmě to tak vedení této kavárenské sítě nemohlo nechat. Rozhodlo se tedy změnit zákaznickou politiku, která bude umožňovat hostům pobýt v kavárně i bez objednání. Pokud tedy budou dodržovat pravidla, která se s pobytem v kavárně vážou.
Jste zde vítáni, ale chovejte se dle pravidel
Nová zákaznická politika by měla dosáhnout toho, aby se v kavárně cítili zákazníci jako doma, aby měli pocit, že jsou v kavárně vítáni, i když si zrovna nic neobjednají. Měli by se v kavárnách této kavárenské sítě cítit příjemně a dobře. Podmínkou však je, aby dodržovali jistá pravidla, která se pobytu v kavárně týkají.
Jaká pravidla to jsou?
Jedná se o naprosto jednoduchá pravidla, jako je například zákaz kouření nebo zákaz užíváních drog. Dále se v kavárnách franšízy Starbucks nesmí spát nebo nesmí se zde nesprávně používat toaleta. Zároveň je zakázáno ručit ostatní zákazníky při používání toalet.
Nová zákaznická politika však uplatnila pravidla, kterými se mají řídit zaměstnanci. Ti nesmí zasahovat v době, kdy zákazníci sledují pořady na svých elektronických zařízení.