Co je TikTok a proč by ho vaše firma měla mít?

Co je TikTok a proč by ho vaše firma měla mít?

TikTok je stále častěji se ozývající platforma. Funguje na základě krátkých videí, která mají především uživatele pobavit. Na TikToku ale najdete i edukační videa, návody nebo tipy. Největší výhodou této mladé sociální sítě je především organický dosah. Ukážeme vám několik důvodů, proč byste měli TikTok minimálně zvážit.

Síť pro mladé?

TikTok už dávno není sítí jen pro mladou generaci Z. Naopak se na něj přesouvá stále více lidí, čehož využívají tvůrci. Obsah na této síti je různorodý a najdete zde opravdu vše od receptu na bábovku, až po tipy, kam se podívat na Korfu. Krátká TikTok videa mají velmi blízko k Instagram Reels, která také jistě znáte.

Přečtěte si také: UMĚLÁ INTELIGENCE SE DOSTÁVÁ NA PRACOVNÍ POZICE

Jen to nejlepší pro vás

TikTok vám ve feedu ukazuje videa, která by vás dle různých algoritmů měla zajímat a bavit. Tímto způsobem se k vám dostává takový obsah, který vás na platformě udrží co nejdéle. Naprostým trendem jsou samozřejmě vtipná videa, ale uživatelé se stále častěji přiklánějí i k edukačním materiálům.

Profitujte z TikTok reklamy

Firmy nejvíce profitují právě z širokého organického dosahu. TikTok dokáže videa cílit nejen dle věku, pohlaví a země, ale také dle toho, jakého máte operátora, typ mobilního telefonu, nebo koho sledujete a co lajkujete. Pokud si tedy na TikToku dokonce zaplatíte reklamu, máte úspěch téměř zaručen. Reklama totiž nejen osloví zcela nové účty, ale ještě více posílí organický dosah, takže spustíte lavinu, na jejímž konci vás čeká velký záběr uživatelů.

Reklama na TikToku je také levná a i z toho důvodu se zájem firem přesouvá sem.

Přečtěte si také: Správa sociálních sítí