Jak být šťastný

Jak být šťastný podle Richarda Bransona

Inspirovat se od ostatních, to není vůbec nic zlého. Mnozí úspěšní se inspirovali ještě úspěšnějšími lidmi, vždyť všichni občas potřebují motivovat a takzvaně “nakopnout”, pomoc při odrazu ode dna. V takových chvílích je nejlepší se motivovat, inspirovat od jiných, šťastnějších jedinců, kteří jsou díky svému vlastnímu štěstí také produktivnější a bohatší. Pokud se nyní nacházíte ve fázi svého života, kdy nevíte, kam dál či co dál podniknout, je načase se nechat inspirovat Richardem Bransonem, který ví hned o třech způsobech, jak se stát produktivnějším.

Richarda Bransona nemusíme představovat. Jedná se o podnikatele a zároveň miliardáře, kterého zná celý svět. I když se neřadí mezi prvních pět nejbohatších lidí světa, jeho výroky a citáty jsou tak motivující, že je pro mnohé podnikatele tou největší inspirací. Richard Branson moc dobře ví, že jen šťastný člověk dokáže být produktivní, proto se rozhodl světu prozradit tři způsoby, díky nimž se šťastným a tím pádem i produktivním může člověk stát.

1) Udělejte si čas, využijte svůj čas

Každý den plyne strašně rychle. Jen málokdo řekne, že den se táhnul. Pokud je vaším nepřítelem čas, je třeba si práci dobře nachystat a je třeba si na ni udělat potřebný čas. Nikdy však nezapomínejte na čas strávený s vašimi blízkými. Pokud svůj čas s blízkými netrávíte, nejste šťastní, tudíž nejste ani produktivní. Raději si víkend naplánujte s rodinou, uvidíte, jak následující týden budete nabití energií a najednou si čas pro potřebnou práci uděláte snadno, dokonce rádi.

2) Poslouchejte své blízké

Když vám rodina říká, ať zpomalíte, jednoduše zpomalte. Když je budete poslouchat, dáte jim pocit, že jsou pro vás důležití. I když se může zdát, že naslouchání blízkým nemůže pomoct v byznyse, opak je pravdou. Právě díky naslouchání můžete přijít na velmi zajímavé nápady, které v byznysu pomohou.

3) Kontrolujte se

Právě při hádkách s blízkými si nejlépe vybudujete kontrolu. Snažte se kontrolovat sebe samotného, neukvapujte se a než něco řeknete, promyslete si to. To vám výrazně pomůže v podniku.