tiktok

Má vaše firma TikTok? Možná by měla mít!

Sociální síť TikTok  má mnohá specifika, jisté ale je, že se stává populárnější a má velký organický dosah. Mít svou značku na TikToku se vám rozhodně vyplatí. Ukážeme vám, jak se na síti co nejlépe zapojit tak, abyste měli co největší dosah.

Nebojte se na sociálních sítích obecně komunikovat napřímo. To znamená: Nebuďte jen pasivními pozorovateli, kteří srdíčkují názory ostatních lidí. Vytvářejte konverzaci, snažte se zapojit své publikum a ukažte, že chcete komunikovat.

Podepisujte se pod příspěvky

Pokud má váš profil více správců, mohou se u jednotlivých příspěvků podepisovat jmény. To má také vliv na příjemce, který alespoň ví, s kým konkrétně komunikuje. Ze značky se stávají konkrétní osoby a ne jen abstraktní pojem.

Přečtěte si také: Datová schránka zatím přináší nejeden problém.

Nebojte se vtipkovat, TikTok to ocení

Na TikToku zkuste také zveřejňovat obsah s konkrétními osobami. Nejvíce oblíbenými formáty jsou vtipná videa, sarkastická a parodující. Můžete nějak vtipně zpracovat nějaký aspekt vaší značky? Udělejte to a rozhodně nebudete litovat. Můžete využít své zaměstnance nebo zapojit známé osobnosti.

Ačkoliv je tvorba obsahů důležitá, přes to nezapomeňte na komentování, srdíčka i sdílení. To, že ukážete zájem o to, kdo vás zmiňuje nebo se zajímá o problematiku či oblast vaší značky, je skvělým impulzem pro to, abyste na to zareagovali. Lidé si cení, když si jich na sítích všimnete. Opět ukážete, že značka není jen abstraktní mimoprostorová bublina, ale skuteční lidé a autentické reakce či vděk.