Rusňákově investiční skupině DRFG se daří, Češi jsou zase o něco spořivější
V poslední době jsou Češi zase o něco bohatší než dříve a více vydělávají. Šetřivost se sice nijak nemění, zůstává stále na podobné úrovni, vzhledem k větším výdělkům se ale přímo úměrně zvýšily i spořené částky. Klienti společnosti DRFG, kterou založil David Rusňák, v průměru investují celkem 350 000 korun. Někteří investují jednorázově a jiní dlouhodobě. Se svými investicemi jsou spokojení, o čemž svědčí i mnohé recenze. Z celého spektra zákazníků investuje jednorázový vklad přibližně polovina, zatímco asi třetina přispívá pravidelnými vklady. Ze začátku do fondů DRFG na reality či dluhopisy vloží jednorázově 10 000 až 100 000 a pak měsíčně zasílají 500 až 2 000 korun.
Češi využívají své prostředky efektivně
Oproti zahraničním investorům se Češi rozhodují spíše emocionálně, na základě pocitů a dojmů než na základě informací a faktů. Chtějí o svých investicích rozhodovat sami, paradoxně si ale stále zjišťují informace zcela nedostatečným způsobem, málo čtou recenze a mnoho investorů na to už hodně doplatilo. Na internetu se to nebezpečně hemží cílenými nabídkami, které se na první pohled jeví jako velmi profesionální a nabízí opravdu obrovské zhodnocení. Problémem je, že nepodléhají žádné regulaci. Pokud se nechají přesvědčit k vložení svých prostředků do podobně zrádných instrumentů, kde často o vložené peníze přijdou. Proto je dobré číst recenze. To ale neplatí pro oblast kolektivního investování. Ta podléhá přísné regulaci a obecně je na velmi vysoké úrovni v celé Evropské unii.
Investiční skupina DRFG Davida Rusňáka
Investiční skupina pořádá spoustu akcí, podporuje sportovní aktivity a pomáhá konkrétně skutečně potřebným, kteří nemají na drahé jídlo a šaty či obydlí. Společnost DRFG je nejvýznamnějším soukromým podporovatelem domova Horizont v Kyjově, což je zařízení pro lidi s těžkým tělesným a mentálním postižením. Podporují sdružení na pomoc těžce postiženým Ruka pro život v Brně a v Praze. Pomáhají i brněnskému Klokánku, místní diakonii či Diecézní charitě Brno. Ta vydražila i nadační deštníky, které zdobily v Brně na ulici Česká, a výtěžek šel lidem bez domova. Platí také terénního sociálního pracovníka, který pomáhá v těch nejchudších částech Brna.