Seznam hledá nové pracovníky

Seznam hledá nové pracovníky – jaké pozice chce obsadit?

Žijeme ve světě internetu. Na internetu hledáme odpovědi na naše otázky, nakupujeme přes něj, protože nám to šetří čas. Kromě toho je internet skvělý v tom, že je přes něj naše korespondence naprosto rychlá – obecně je všechno rychlé. Rychle si sháníme novou práci, když o práci přijdeme, rychle si najdeme nové bydlení, pokud o něj stojíme. Zkrátka a dobře – díky internet šetříme čas, ovšem taky díky němu ten čas ztrácíme, když vysedáváme u sociálních sítích. Nicméně díky internetu taky vzniklo mnoho firem a společností, které by jinak fungovat nemohli – například Seznam. Právě tento český vyhledávač nyní hledá zaměstnance.

Samozřejmě v dnešním světě, kdy je o zaměstnance nouze, hledá zaměstnance kdejaká společnost. Lidi to však od pradávna láká do firem, které jsou jakkoliv veřejně známé. Seznam v současné době buduje nové call centrum a hledá nové zaměstnance právě do tohoto centra.

Call centrum se neřadí k oblíbeným druhům zaměstnání. Obvykle se do call centra hledá nejvíce zaměstnanců, ovšem není to práce pro kdekoho. Pokud se lidem neumíte vnutit, pokud neumíte něco prodat po telefonu, nemůžete v tomto oboru uspět.

Je tedy otázkou, kolik lidí se nahrne do call centra Seznamu. Možná to lidé zkusí, protože se tato firma bude dobře vyjímat v životopise, možná zůstanou pozice neobsazeny.

Kde se buduje nové call centrum?

Nové pracovní pozice jsou hlavně určeny pro obyvatele Moravskoslezského kraje, protože právě v tomto kraji se nové centrum společnosti Seznam buduje. Konkrétně se budou hledat obchodníci po telefonu v Ostravě, kde se hledají i absolventi bez praxe. Firma aktuálně nabízí 25 volných pracovních pozic.

Co bude cílem nového call centra?

Cílem bude hlavně získávat a následně pomáhat klientům s internetovou reklamou, kterou Seznam poskytuje. Úkolem každého nového obchodníka a následně i konzultanta bude to, aby se klient nejdříve získal, poté se o něj budete taky starat. Seznam chce tímto způsobem pomáhat svým klientům s reklamou, aby přinášela ten správný užitek.